جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 896903
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
افق حوزه

حوزه/ ششصد و بیست و سومین شماره هفته‌نامه «افق حوزه» با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری رمضانعلی عزیزی در سال جدید منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ششصد و بیست و سومین شماره هفته‌نامه «افق حوزه» با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی در سال ۹۹، به سردبیری حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی،  منتشر شد.

بر اساس این گزارش: در ششصد و بیست و سومین شماره هفته نامه «افق حوزه» مطالبی همچون یادداشت تحلیلی از سخنان نوروزی امام خامنه‌ای خطاب به ملت ایران، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مردم درباره بیماری ناشی از ویروس کرونا، چرا خداوند شرور را خلق کرد؟ از آیت الله مصباح‌یزدی؛ نگاهی راهبردی به تحلیل‌های کرونایی از حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، بررسی وجوب روزه ماه رمضان در دوران شیوع کرونا، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: در این موقعیت حساس از رهبری معظم انقلاب و مراجع پیروی کنیم؛ شش توصیه آیت الله العظمی مظاهری  برای کاهش استرس کرونا، استفتایی درباره کفن و دفن کرونایی ها و ....به چشم می خورد.

دانلود شماره ۶۲۳ هفته‌نامه «افق حوزه»

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشین مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha