پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / بسته بندی اقلام غذایی نیازمندان توسط دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی ( طرح همدلی )

حوزه/معاون ارتباطات و بین الملل موسسه دارالاعلام گفت: طرح همدلی از روز گذشته به تامین اقلام معیشتی جهت سفره ماه مبارک رمضان پرداخته و در فاز نخست قریب به هزار بسته را پوشش می دهد.

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: طرح همدلی از ابتدای پیدایش ویروس کرونا به راه افتاد و آیت الله مکارم شیرازی نیز مانند دیگر مراکز و بخش های مردمی، خدماتی را به هم نوعان ارائه کرده است.

وی افزود: طرح همدلی از روز گذشته به تامین اقلام معیشتی جهت سفره ماه مبارک رمضان پرداخته و در فاز نخست قریب به هزار بسته را پوشش می دهد.

معاون ارتباطات و بین الملل موسسه دارالاعلام گفت: تامین اقلام از طرف دفتر آیت الله مکارم شیرازی انجام شده و شناسایی بر عهده مراکز حوزوی و سپاه بود که به زودی توزیع اقلام انجام می شود.

حجت الاسلام موسوی نسب ادامه داد: در قبل از این دوره ها بسته های حمایتی مالی از طرف این مرجع تقلید توزیع شد و حدود بیش از 300 خانواده در این طرح موردحمایت قرار گرفتند که در این بین برخی از خانواده های متوفیان برای تامین هزینه تدفین جامعه هدف بودند.

وی با بیان اینکه در دیگر مراکز استان ها نیز از سوی دفتر معظم له خدماتی به مردم ارائه شد، تصریح کرد: در آینده نیز حمایت ها ادامه خواهد داشت.

معاون ارتباطات و بین الملل موسسه دارالاعلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراکز حوزوی به تامین اقلام بهداشتی ورود پیدا کرده بودند، ما بیشتر تمرکز را روی تامین اقلام معیشتی گذاشتیم.

حجت الاسلام موسوی نسب بیان کرد: توزیع گوشت و مرغ و مواد غذایی نیز در یکی از مراحل انجام شد که قریب به 500 خانوار را شامل شد.

وی اضافه کرد: مرحله دیگر طرح ما اعزام روحانیون مدارس و مراکز تحت اشراف دفتر آیت الله مکارم شیرازی به بیمارستان ها برای خدمت رسانی به بیماران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha