سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بناب

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی عصر(ع) بناب از اجرای ویژه برنامه های مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خانم منیره منافی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی عصر(ع) بناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت : با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم های مذهبی، حوزه خواهران بناب در راستای افزایش معنویت در ایام ماه مبارک رمضان، قصد برگزاری ویژه برنامه هایی را در بستر فضای مجازی دارد.

وی ادامه داد: روح و روان مردم در ایام کرونایی به امید، نشاط و توکل به خدا نیاز دارد و این شرایط می‌تواند به ویژه در ماه مبارک رمضان بستری برای پیوند بیشتر و محکمتر انسان‌ها با خالق خود فراهم آورد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی عصر(ع) بناب افزود: جلسات تفسیر حضوری قرآن امسال تعطیل شده اما با ضبط برنامه‌های قرآنی و انتشار آن در فضای مجازی این نیاز معنوی را تأمین می‌کنیم.

وی ادامه داد: مناجات خوانی آیت الله حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی و حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی و تفسیر سوره مبارکه اسراء حجت الاسلام و المسلمین  اصغری ضبط و پخش خواهد شد. 

  وی افزود: برنامه های متنوع قرآنی، آموزش احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی ، ویژه برنامه های کودک و نوجوان و مسابقات مختلف از دیگر برنامه های مجازی در این ماه مبارک خواهد بود.

 آدرس شبکه های مجازی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی عصر(ع) بناب

https://eitaa.com/hovze313

Instagram.com/ansar.alzzahraa

https://chat.whatsapp.com/BBbeIYfPCfBF7LW15enON0

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha