چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عیادت حجت الاسلام فلاحی از بیماران کرونایی

حوزه / حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی منتخب مردم همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های شهید بهشتی و آتیه همدان، از مجاهدت‌های کادر درمانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی منتخب مردم همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عصر امروز ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های شهید بهشتی و آتیه همدان، از مجاهدت‌های کادر درمانی و پزشکی و پرستاران این بیمارستان‌ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام فلاحی در این عیادت با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، از نزدیک با مشکلات پرسنل آشنا شد و در روند نحو درمان بیماران قرار گرفت.

منتخب مردم همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از ایثارگری کادر درمانی، خاطر نشان کرد: همه مردم قدردان از خودگذشتگی‌های پزشکان و پرستارانی هستند که بدون وقفه و به دور از خانواده خود، در حال خدمت رسانی به بیماران می‌باشند.

وی با بیان اینکه همه مردم در آزمون مقابله با کرونا خوب درخشیدند، گفت: در کنار کادر پزشکی و درمانی، باید از آحاد مردم و اقشار مختلف اعم از بسیجیان، طلاب، اصناف و اقشار مختلف مردمی برای خدمات و همدلی‌های صورت گرفته نیز به صورت ویژه تقدیر  کرد.

در این بازدید نیز مسئولان بیمارستان با ارائه گزارشی منتخب مردم همدان را در جریان خدمت رسانی به بیماران قرار دادند.

لازم به ذکر است از زمان شیوع ویروس کرونا این سومین حضور منتخب مردم همدان در انتخابات یازدهم مجلس در بیمارستان‌های همدان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha