جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماه رمضان

حوزه/ دفتر نماینده ولی فقیه در خصوص نحوه برگزاری مراسمات ایام ماه مبارک رمضان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عاملی در این ماه اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مورد برگزاری مراسمات در ماه مبارک رمضان و پخش سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی اطلاعیه صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات مذهبی در ماه مبارک رمضان و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده و فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان برگزاری جلسات معنوی و سخنرانی‌های مذهبی ممکن نخواهد بود.

از طرفی با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی در جهت ارتقاء بینش و معرفت دینی در این ایام، مراسم سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حجت الاسلام و المسلمین عاملی به صورت پخش زنده و بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

این مراسم، شبهای ماه مبارک رمضان راس ساعت ۲۲ شروع خواهد شد که همزمان از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل و صفحه شخصی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در اینستاگرام وبه جهت دسترسی مخاطبان برون مرزی از فیسبوک پخش خواهد شد.

همچنین تکرار این مراسم ظهر فردای هر روز از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل و رادیو برون مرزی آران پخش خواهد شد.

ضمنا نحوه برگزاری مراسم شبهای قدر، با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هایی که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ خواهد شد، متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی‌نوذر US ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    عالی