جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون جهادی

حوزه/مراسم تقدیر از تلاش‌های مؤثر روحانیون جهادی و اهدای تندیس حامی سلامت و لوح تقدیر به آن‌ها با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در این مراسم که با حضوردکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه رؤسای بیمارستان‌های فرقانی، کامکار و بهشتی  و حجت‌الاسلام شفیعی مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه، در محل کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران حوزه علمیه قم برگزار شد، از خدمات روحانیون جهادی تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام شفیعی مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه طی سخنانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط طلاب جهادی را ارائه داد.

در ادامه این جلسه دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تشکر از خدمات گسترده طلاب جهادی، گفت: خدمات طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها به معنی واقعی کلمه استثنایی و ماندگار است.

رؤسای بیمارستان‌های فرقانی، کامکار و بهشتی نیز در سخنانی با اشاره به حضور طلاب در بیمارستان‌ها، حضور آن‌ها را مایه آرمش و روحیه گرفتن بیماران دانستند و از زحمات آن‌ها تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha