جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد علی اکبر رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در پیامی از خدمات کادر درمانی کشور، اساتید و طلاب جهادی در ایام مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در پیامی از کادر درمانی و نیروهای جهادی تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ضمن تجدید ارادت به ساحت سرفراز عوامل دستگاه سلامت کشور: وزیر دلسوز و پرتلاش و دیگر مسؤولان متعهد وزارت بهداشت، پزشکان، پرستاران، عناصر پیراپزشکی، کارگران مستضعف و گمنام مراکز درمانی، و سایر طبقات جهادی، خاصه استادان و طلاب عزیز حوزه‌های علمیه، که افزون بر دو ماه است، به حکم تکلیف شرعی، جان بر طبق اخلاص نهاده، سر از پا نشناخته در نبردی شورانگیز و شرافتمندانه، ‌ضمن دفاع از سلامت هموطنان عزیز و تسکین درد مبتلایان، حیثیت نظام اسلامی و اعتبار حوزه‌ی پزشکی و روحانیت شیعه را در منظر جهانیان صدچندان ارتقاء بخشیده‌اند، بنده‌ی کمترین بار دیگر فروتنانه و صمیمانه از سوی خود و همه‌ی ارکان حوزه‌ی علمیه‌ی عریق تهران، از یکان یکان آنان تشکر و قدرشناسی می‌کنم.

خدای سبحان گواه است که: با مشاهده صحنه‌های ایثار و نثار این مجاهدمردان و مجاهدزنان، از رسانه‌ها، دهها بار از شدت هیجان و احساس غرور گریسته‌، اشک بر دامن فشانده‌ام و برای سلامت و پیروزی همه‌ی آنان دعا کرده‌ام.

خدمات عناصر و عواملی که معروض داشتم، همه و همه ارزشمند و قابل تحسین‌ است؛ اما به اقتضای عهده‌داری سمت خادمی مدرسان و طلاب عزیز، از سویی، و خصوصیات وظائفی که این عزیزان برعهده گرفته‌اند از دیگرسو، موظفم عرض ارادت و قدردانی مضاعف نثار محضر شاگردان امام صادق (ع) و سربازان جهادی حضرت حجت (ارواحنا فداه) بدارم.

اساتید و طلاب جوان در این دوره‌ی تلخ و غم‌انگیز، علاوه بر حضور در کنار مبتلایان به ویروس منحوس و کمک به کادر درمان کشور، در قالب گروههای جهادی همه روزه و نوعا شب‌ هنگام تا دیروقت، کار بسیار پرمشقت تغسیل، تکفین و تجهیز جنازه‌ی درگذشتگان را انجام می‌دهند.

این خدمت ارزنده مایه‌ تسلی خاطر بازماندگان سوگواری شده است که عزیزانشان غریبانه و گاه حتی بدون حضور نزدیک‌ترین بستگان و دوستان، عروج می‌کنند و به خاک سپرده‌ می‌شوند.

در آستانه‌ ماه ضیافت الله، برای درگذشتگان رحمت و مغفرت، برای بازماندگان صبر و سلامت، و برای همه‌ی این مجاهدمردان و مجاهدزنان، اجر و سعادت دنیوی و اخروی مسالت می‌دارم. جزاهم الله خیر جزاء المحسنین. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha