پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
الاسود

حوزه/ نماینده سابق پارلمان بحرین گفت: وجود هزاران نفر در زندان ها نمی تواند به معنای ثبات و امنیت در کشور و موفقیت دولت باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه علی الاسود نماینده سابق پارلمان بحرین به سخنان راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین واکنش نشان داد.

این وزیر آل خلیفه در سخنرانی خود در دانشکده نظامی پادشاه گفته بود که در بحرین ثبات و امنیت وجود دارد و ما توانسته ایم در مبارزه با تروریسم موفق باشیم.

اما الاسود در پاسخ به این اظهارات وزیر کشور بحرین، در یک توئیت نوشت: ثبات و امنیت با دوربین و تجهیزات به وجود نمی آید و قدرت هر حکومتی در برقراری امنیت به این است که دستگاه های اجرایی چگونه با مردم برخورد کنند و تا چه اندازه به حقوق بشر احترام می گذارند و عدالت اجتماعی را رعایت کرده و از جان شهروندان در برابر خطرها دفاع می کنند.

وی افزود: بحرین نیز از این قاعده استثنا نیست و وجود هزاران نفر در زندان ها نمی تواند به معنای ثبات و امنیت در کشور و موفقیت دولت باشد.

نماینده سابق پارلمان تاکید کرد: بحرین سال های طولانی است که با مشکل سیاسی و بحران امنیتی مواجه است و امور کشور را نمی توان برای مدت زمان زیاید بدون نظارت رها کرد و شعارهایی که مسئولان سر می دهند نیز چیزی را تغییر نمی دهد و تحولی برای کشور محسوب نمی شود، زیرا استعدادها بدون استفاده مانده و جوانان کشور پشت میله های زندان هستند و رهبران مردم در زندان و تبعید هستند و آنگاه برخی از امنیت و ثبات سخن می گویند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha