جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد: از ویژگی های جامعه مومن به ویژه در ماه مبارک رمضان انسجام و همبستگی است .پس همه ما باید وحدت و همبستیگمان با یکدیگر را ارتقا بخشیم .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد ؛خواهان آزادی فوری زندانیان بحرینی و ادامه مبارزه با ظلم و ستم آل خلیفه است.

{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ}..

ماه مبارک رمضان ماه خدا ،ماه برکت و رحمت  و ماه ارزش های شایسته و ماه آرمان های بلند پایه و پیروزی های بزرگ است. ماه رمضان ماه عبرت و جهاد در مقابل انواع ظم و ستم است و پیامبر(ص) در این ماه می جنگید تا به ما یاد بدهد که این ماه ،ماه عمل و صبر و جهاد ، تحمل و پیروزی است.

امت مجاهد ما امروز در میادین مختلف جهاد ضد ظلم و ستم و تجاوز را ادامه می دهد و در میادین مختلف مسابقات زیباترین قهرمانی ها را ثبت کردند . ملت بحرین پدر مقاومت و جهاد هستند. ملت بزرگ بحرین با مقاومت و جهاد و عشق و فداکاری خویش برای هر کار خیر در همه زمینه ها به تمام جهان ثابت کرد که ملتی مومن و آزاده است که برای ارزش ها احترام قائل است و از حقوقش هر چند که جانش را بدهد کوتاه نمی آید.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین "امل" به ملت بحرین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گوید و بر چند نکته تاکید می کند:

صبر بر بلا درعرصه جهاد از ویژگی های مومنان است و بلا و آزمایش انسان به اندازه ایمان و دینش هست و این دلیل دوستی خداوند نسبت به این ملت مومن است.امام علی (ع) فرمودند: پس هرگاه  خداوند سبحان قومی را دوست داشته باشد آنها را به بلا مبتلا می کند.پس مقاومت و جهاد و ثبات شما بر درخواست های به حقتان به این عنوان است که پیروزی شما نزدیک است.

از ویژگی های جامعه مومن خصوصا در ماه مبارک رمضان انسجام و همبستگی است .پس همه ما باید حالت وحدت و همبستگی‌مان با یکدیگر را ارتقا بخشیم و به خانواده های نجیب و عفیف  همچون خانواده های شهدا و خانواده های فقیر در هر زمینه ای که نیازمند هستند حمایت معنوی و مادی از آنها داشته باشیم.

و به خانواده های اسرای قهرمان  که پشت زندان های ظلم به سر می برند؛حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گوییم و آرزوی آزادی فوری آنها را داریم و به کسانی که از زندان ها آزاد شدند تبریک می گوییم و آرزومندیم که تمامی اسرا به زودی آزاد شوند. ما ایستادگی می کنیم ایستادگی با شکوه و جلال و بزرگی در کنار اسرای قهرمانمان کسانی که زیباترین و با شکوه ترین حماسه های مقاومت و ایستادگی را ثبت کردند و می گوییم کار و تلاش به خاطر آزادی آنها امانتی بر گردن تمام فرزندان و ملت جامعه ما است و نه اینکه فقط بر عهده خانواده ها و نزدیکان آنها باشد.

سستی نظام آل خلیفه در بازگرداندن زوار سرگردان در مشهد مقدس و اصرارش بر ماندن هزاران نفر از هموطنانمان در زندان های آل خلیفه در این شرایط خطرناک حلقه ای از حلقه های ظلم گسترده در حق ملت ما است.

بار دیگر این ماه پر فضیلت را تبریک می گوییم و از خداوند می خواهیم این ماه ، ماه برکت و رحمت و فرج باشد و همچنین ماه رهایی از بیماری کرونا و ظلم و ستم .

و عاقبت از آن متقین است..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha