جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید قریش موسوی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد، خیران، ائمه جمعه و جماعات در رزمایش مؤمنانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  سید قریش موسوی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، شناسایی و کمک رسانی به اقشاری که از شیوع بیماری کرونا از نظر معیشتی آسیب دیده اند، است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد: برای توزیع کمک های مردمی لازم بود شبکه خوبی ایجاد شود تا کمک های جمع آوری شده به دست اقشار نیازمند برسد که در قرارگاه مواسات مؤمنانه این شبکه ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین  موسوی بیان کرد: امروز مردم ما با فرهنگ انفاق آشنایی کامل دارند و در حوادثی مانند سیل و زلزله با همه توان به یاری هم وطنان شتافتند واین فرهنگ کار جهادی در بین مردم نهادینه شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین ضمن تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد، خیران، ائمه جمعه و جماعات در رزمایش مؤمنانه اذعان کرد: هرزمانی که برای کمک رسانی به نیازمندان فراخوان زده شده مردم استان قزوین در میدان حاضرند و ان شاء الله در ماه میهمانی خدا این همدلی ها بیشتر هم خواهد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: دقت شود در کمک رسانی آبروی افراد نیازمند حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha