پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی ارتحال عالم ربانی، آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به مناسبت ارتحال آیت الله ابراهیم امینی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 (انا لله و انا الیه راجعون)

رحلت عالم گران‌قدر و مجاهد مرحوم آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی (ره) که از برجستگان رجال علمی و چهره‌های موجه فقهی و اخلاقی حوزه‌های علمیه بودند، موجب تأثر و تألم گردید. 

ایشان تلاش‌های علمی و عملی گسترده‌ای در دفاع و پیشبرد انقلاب اسلامی و ارزش‏های آن به خصوص ولایت‌فقیه و یاری امام و رهبری داشتند و ازجمله شاگردان برجسته امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) بودند.

این عالم جلیل‌القدر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام گذرانید ، سال‌ها حضور در منصب امامت جمعه و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مجلس خبرگان رهبری و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم تنها بخشی از خدمات برجسته ایشان برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است .

درخشش آثار علمی و تربیتی آن مرحوم ، شفقت و دلسوزی برای مردم و به خصوص جوانان ، زهد و تقوا ،مردم داری ، خدمت به محرومان ، ساده زیستی و خدمت به انقلاب و حضرت امام رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته از ویژه گی های بارز آن فقید سعید بود که همگی باقیات الصالحاتی ماندگار است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران رحلت این فقیه پرهیزگار و انقلابی  را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم،  شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبد الکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha