جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 897604
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
ماسک

حوزه/ جمعی از اساتید بسیجی از کارگاه تولیدی ماسک قرارگاه شهید قاسمی بسیج دانشجویی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی اکبر شفیعی مسئول بسیج اساتید قم ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران بسیج دانشجویی گفت: این تلاش‌های امروز جوانان در خط مبارزه با ویروس منحوس کرونا یادآور صحنه های رشادت و ایثار و فداکاری مردم بالاخص جوانان در صدر انقلاب و دوران ۸ سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها است که بر اساس نیاز لباس رزمندگان را تولید و یا تعمیر می‌کردند.

وی همچنین افزود: ویروس کرونا ببر کاغذی غرب را به جالش کشاند و خیلی از کشورهای به اصطلاح پیشرفته را زمین گیر کرد،اما جمهوری اسلامی ایران علی رقم تحریم‌های ظالمانه در این ابتلا با همت جوانان مومن انقلابی و مردم ولایتمدار به کمک کادر درمانی و مردم آسیب دیده از این ویروس سر بلند بیرون آمدند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، اظهارداشت: امروز جهاد شما جوانان عزیز در سال جهش تولید علاوه بر لبیک به شعار سال رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حاصل تربیت اسلامی و پایبندی به اصول انسانی است.

شفیعی اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا به فضل الهی ازبین خواهد رفت، اما این خدمت شما، ایثار و فداکاری‌های شما در روزهای سخت در کنار مردم در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha