سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رزمایش مساوات

حوزه/ بر اساس نیاز و درخواست خانواده‌ها به دنبال سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات تصمیم گرفته شد تا به تعدادی از خانواده‌ها مبلغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی در قالب کمک مؤمنانه اهدا شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه فاطمه اکبری مسئول گروه جهادی شهیده طیبه واعظی با اشاره به اقدامات ویژه شیوع بیماری کرونا از سوی گروه جهادی شهیده طیبه واعظی اظهار کرد: این گروه جهادی فعالیت‌های خود را با بسته‌بندی اقلام بهداشتی و توزیع آن‌ها شروع کرد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ بطری آب هویج تهیه و توزیع شد، گفت: از این تعداد ۱۰۰ بطری آب هویج بین نیازمندان و ۷۰۰ بطری در بیمارستان‌های شهیدبهشتی، حضرت معصومه و کامکار توزیع شد.

مسئول پایگاه بسیج شهیده طیبه واعظی خاطرنشان کرد: بسته فرهنگی آماده شده و به پرستاران همراه تبرکی آستان حضرت معصومه (س) اهدا شد و همچنین از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به دوخت ماسک و لباس و جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی اشاره کرد.

وی گفت: قشر متوسط جامعه برای این امر خداپسندانه پیشقدم شدند و خودشان نیز علاقه‌مند به این کار هستند.

اکبری خاطرنشان کرد: اسباب بازی و هدیه برای ۶۰ کودک مبتلا به کرونا تهیه و در روز نیمه شعبان به آن‌ها اهدا شد. توزیع افطاری از دیگر برنامه‌ها است که با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برخی خانواده‌ها به اندازه توان خود برای تهیه غذا بانی شدند که به طور متمرکز و بهداشتی غذاها را به گروه تحویل می‌دهند تا به نیازمندان رسانده شود و حتی می‌توانیم مقداری در محلات دیگر نیز توزیع کنیم.

مسئول گروه جهادی شهیده طیبه واعظی با اشاره به کمک مؤمنانه گفت: بر اساس نیاز و درخواست خانواده‌ها تصمیم گرفته شد تا به تعدادی از خانواده‌ها مبلغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی اهدا شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به دنبال سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات اجرا می‌شود که تاکنون ۶ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: به خانواده‌هایی که برای پرداخت اجاره بها با مشکل مواجه شدند و حتی به کسانی که به دلیل مشکل کرونا چک برگشتی داشتند، مقداری کمک شد.

وی عنوان کرد: کمک‌ها تنها به پول و بسته مالی محدود نمی‌شود بلکه بسته فرهنگی نیز در قالب عکس سردار شهید سلیمانی، گزیده وصیت نامه شهید و حدیث و آیات امیدبخش قرآن نیز توزیع می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهیده طیبه واعظی با اشاره به ارتباط گیری با خانواده‌ها در ماه رمضان گفت: با توجه به اینکه در این ایام مسجد، پایگاه بسیج و... تعطیل بوده و ارتباط جمعی حضوری قطع شده، روز اول ماه مبارک طی تماسی احوالپرسی و ارتباط‌گیری با خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

وی برگزاری طرح «هر خانه یک مسجد» را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد و افزود: روزه‌داری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم رجب در خانه به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب، رفع این ویروس و بیماری‌ها، رفع بلایا و... هدیه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این طرح انجام شد.


اکبری خاطرنشان کرد: انجام اعمال عبادی مشترک در قالب هزار استغفار، هزار صلوات، ۱۰۰ سوره توحید، قرائت سوره یس، زیارت عاشورا و حدیث کسا نیز از دیگر امور در دستور کار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha