جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 897662
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
شکاف اقتصادی

حوزه/ برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته راجع به تاثیر کرونا بر روی اقتصاد جهان و به خصوص اتحادیه اروپا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه مروری دارد بر تاثیر ویروس کرونا روی اقتصاد جهان و از همه مهم تر اتحادیه اروپا، مشاغل از بین رفته، خطوط تولید فلج شده، تاجرهای ورشکسته شده و اقتصاد در حال سقوط به سطحی که یک قرن پیش بوده است.

آخرین بحران جهانی مربوط به سال 2008  بود که ابعاد آن به این گستردگی نبوده و با اقداماتی در سیستم بانکداری جلوی بحران گرفته شد اما امروزه شاهد یک بازی کاملاً جدید هستیم ، سقوط ناشی از ویروس کرونا.

تأثیر آن در سراسر جهان ، از شرق به غرب نمایان است و اروپا در مرکز این بحران قرار دارد که  پیامدهای  غم انگیز زیادی را  متحمل شده است ، از دست دادن انسان ها تا تعطیلی شرکت هایی که کارمندانشان مجبور شدند به دولت متوسل شوند.

در این برنامه به مفهوم جهانی در حال سقوط در یک رکود بزرگ می پردازیم.

برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه ساعت3:30 و۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha