سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کمک مؤمنانه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از جمع آوری کمک های مؤمنانه حوزه علمیه خواهران این استان به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان برای نیازمندان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به رزمایش مواسات و جمع آوری کمک های مؤمنانه به همت نیروهای جهادی و بسیجی در سراسر کشور، گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک های مؤمنانه، حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز همگام با سایر نیروهای جهادی در ماه مبارک رمضان برای امدادرسانی به خانواده های نیازمند و متضرر از بیماری کرونا مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی اظهار کرد: همچنین بالغ بر ۸۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان با کمک‌های نقدی در توزیع اقلام اساسی و موردنیاز سبد غذایی افراد نیازمند مشارکت داشتند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به ادامه رعایت توصیه های بهداشت فردی و عمومی در پی شیوع ویروس منحوس کرونا، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغ حوزه علمیه خواهران این استان در ادامه ممنوعیت تجمعات عمومی برای برگزاری سفره های افطار مؤمنان نیز در این ایام بسته های افطاری را با رعایت دقیق مسائل بهداشتی آماده کرده و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع می کنند.

 عزیزی در پایان بر ادامه کمک های مؤمنانه خیران برای کمک به اقشار نیازمند جامعه تأکید کرد و گفت: امید می رود این مهربانی‌ها همچون گذشته تداوم داشته باشد تا شاهد همدلی و تعامل همه جانبه نیکوکاران و خیران در رفع گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha