پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
    توزیع ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین سیل زدگان ماژین

حوزه/ عضو شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء کردستان گفت: بیش از ۵۰۰ بسته بهداشتی و غذایی بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به همت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء کردستان بسته های بهداشتی و غذایی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع گردید.

عضو شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء کردستان در این باره به خبرنگار «حوزه» گفت: این بسته ها توسط افراد خیر استان کردستان تهیه و تامین شده است.

بلال عربیان ادامه داد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مومنانه در این ماه مبارک اقدام به تهیه بیش از ۵۵۰ بسته بهداشتی و غذایی تهیه و در شهر قروه، سریش آباد، روستاهای قروه و... توزیع شده است.

عضو شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء کردستان بیان کرد: در بحث بحران کرونا همه ما مسئولیم و باید در این شرایط یاری گر نظام، ملت و جامعه باشیم و انجام اینگونه خدمات هم عملیاتی نمودن فرمایشات امام خامنه ای می باشد و هم اینکه بخشی از مشکلات را از دوش خانواده ها و افراد بی بضاعت کم خواهد نمود.

بلال عربیان تاکید کرد: از خیرین استان کردستان درخواست داریم که با حمایت های خود ما را در کمک رسانی به طبقات ضعیف جامعه یاری کنند تا ان شاء الله شاهد بازگشت اوضاع به وضعیت سابق باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha