پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عشایر دیالی

حوزه/ یک مسئول عشایر دیالی عراق بر تداوم حضور شاخه های حشد الشعبی در مناطق آزاد شده تأکید کرد و گفت: کسانی که خواهان خروج حشد الشعبی هستند، برنامه های خارجی را اجرایی می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک مسئول عشایر دیالی عراق بر تداوم حضور شاخه های حشد الشعبی در مناطق آزاد شده تأکید کرد و گفت: کسانی که خواهان خروج حشد الشعبی هستند، برنامه های خارجی را اجرایی می کنند.

علی محمود الربیعی مدیر امور عشایر دیالی گفت: تمام اقشار عشایر دیالی از حشد الشعبی که خون خود را در راه آزادی شهر ها و روستا ها از دست گروهک های تروریستی داعش داد و به رنج های ده ها هزار نفر از اهالی که در معرض بدترین جنایت ها بودند پایان داد، حمایت می کنند.

وی ادامه داد: از نظر عشایر دیالی کسانی که خواهان خروج حشد الشعبی از مناطق آزاد شده هستند، به دنبال اجرای برنامه های خارجی اند.

الربیعی تصریح کرد: حشد الشعبی یک نهاد دولتی و رسمی است که حضورش در مناطق آزاده شده برای جلوگیری از بازگشت گروهک های تروریستی داعش و حمایت از استقرار امنیتی ضروری است.

گروه های حشد الشعبی در یازده منطقه دیالی که مهمترین آن حمرین است و در تحقق استقرار امنیتی و دفع خطر تروریست ها موفق عمل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha