جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسته های معیشتی

حوزه/ به همت خیرین و از سوی گروه جهادی محله محور خیابان ۲۰ متری شهید مطهری منطقه نیروگاه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، بین خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شده است.

جلال کریمی، مدیر گروه محله این منطقه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تلاش ما این است که در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده در برگزاری رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و البته با کمک خیرین، بسته های معیشتی شامل اقلامی چون برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی را به دست خانواده های محروم و کم بضاعت برسانیم.

وی افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در میان خانواده های گروه هدف منطقه نیروگاه قم به خصوص حوالی خیابان بیست متری شهید مطهری این منطقه با مشارکت جهادگران بسیجی توزیع شده است.

این جهادگر بسیجی همچنین گفت: ماه رمضان امسال به جهت شیوع ویروس کرونا و مشکلات تبعی آن، یک ماه رمضان ویژه و خاصی است که لازم است در این رابطه و برای کاستن از حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی و درد و رنج اقشار محروم و ضعیف جامعه، همدلی گسترده ای در جامعه برای کمک به این عزیزان شکل بگیرد و به خصوص در این ماه مبارک شاهد اقدامات مستمر و فراگیر بیشتری در این راستا باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha