پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 898039
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
مسابقات قرآن

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات اذان ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد قنبری، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات اذان ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با شرکت طلاب مدارس علمیه مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که شرکت در این دوره از مسابقات به دلیل شرایط به وجود آمده در کشور به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، بیان داشت: طلاب علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند فایل صوتی ضبط شده از اذان خود را تا قبل از ظهر روز شنبه 15 ماه مبارک رمضان به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ارسال کنند.

وی با اشاره به این که شرکت طلاب سطوح مختلف در این دوره از مسابقات بلا مانع است، تصریح کرد: به طلابی که موفق به کسب امتیاز لازم شدند هدایایی اهداء خواهد شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که فایل های ضبط شده ارسالی از سوی طلاب توسط اساتید و داوران مجرب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: نفرات برگزیده نخستین دوره مسابقات اذان حوزه علمیه مازندران پس از ارزیابی از سوی داوران به اطلاع طلاب خواهد رسید.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه دعا، توسل و استغفار به درگاه خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان مبلغان حقیقی دین و معارف اهل بیت(ع) باید بیش از پیش از ظرفیت معنوی این ماه با فضیلت بهره گیرند.

وی با بیان این که فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب حوزه نباید در این روزهایی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم تعطیل شود، تصریح کرد: می توان این برنامه های مهم را در بستر فضای مجازی دنبال کرد.

مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی می توان از ظرفیت فضای مجازی در جهت برگزاری برنامه های دینی و تبلیغی استفاده کرد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان نیز فرصت مغتنمی برای طلاب جوان و مبلغان دینی است که بیش از پیش از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع) استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha