شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از نامدار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، در مراسمی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و رؤسای بیمارستان های بوعلی و ولایت قزوین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در جمع طلاب جهادی و تعدادی از کادر درمانی بیمارستان های قزوین، در مدرسه علمیه سردارین گفت: خدا را شاکریم که در حوزه علمیه قزوین  میزبان جمعی از اعضای کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی هستیم  و فرصتی ایجاد شده که از فعالیتهای این عزیزان تقدیر کنیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین به وحدت ایجاد شده در دانشگاه علوم پزشکی و حوزه  علمیه اشاره و تصریح کرد: حضرت علی (ع) در ۱۴۰۰ سال قبل پیوند علوم پزشکی وعلوم اسلامی را مطرح کردند که فرمودند «العلم علمان علم الادیان و علم الابدان» یعنی علم بر دو بخش تقسیم می شود که یکی علم مربوط به سلامتی جسم و دیگری علم در سلامتی روح وروان می باشد.

وی ادامه داد: حضور طلاب و روحانیت در کنار کادر درمانی در این روزها صحنه های زیبایی خلق کرده که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  بیان کرد: تبدیل تهدید به فرصت هنر می خواهد و در دو ماه اخیر طلاب جهادی این موضوع را به خوبی متجلی ساخته اند. البته فعالیت های طلاب جهادی مقطعی نیست و باید همیشه استمرار داشته باشد.

وی در پایان از دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و همچنین رؤسای بیمارستان های بوعلی و ولایت قزوین به خاطر همکاری با حوزه علمیه قزوین قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha