جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا عبادی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر نیازمندان شناسایی و در سامانه ای جامع قرار گیرند دیگر جلوی متقلب و افراد حرفه ای و آن فردی که می خواهد سیاه نمایی کند، گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در نشست بررسی اقدامات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در رزمایش مواسات اظهار کرد: ما در مقایسه با باقی کشورها از جمله کشورهای اروپایی که ادعای زیادی دارند بسیار موفق عمل کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیت افراد از کارهایی که انجام می گیرد بسیار بالاتر است، خاطر نشان کرد: ایثار، اخلاص، همدلی و همکاری بین مردم بسیار ارزشمند است که باید قدر آن را بدانیم و توجه نیز داشته باشیم که ریشه این اقدامات در مسجد است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اگرچه اقدامات بسیار شایسته ای در کشور در حال انجام است، اما در مقایسه با آرمان های خودمان بسیار عقب هستیم.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در جریان بیماری کرونا آمارها و ارقام را شناسایی کردید و به سراغ نیازمند رفتید، اما در مسئله ی خدمت رسانی و محرومیت زدایی چرا بعد از ۴۰ سال که از انقلاب می گذرد و دولت های بسیاری آمده و رفتند، هنوز همه ی نیازمندان شناسایی نشده اند و یک سامانه درستی ایجاد نگشته است؟

وی ادامه داد: امروز ملت ما با همه ی خوبی ها، افتخارات و زحماتی که می کشند، دوران های اول انقلاب را تجلی کرده اند که همه به یکدیگر خدمت می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر نیازمندان شناسایی و در سامانه ای جامع قرار گیرند دیگر جلوی متقلب و افراد حرفه ای و آن فردی که می خواهد سیاه نمایی کند گرفته می شود، اما متاسفانه این اقدام صورت نگرفته و در انجام آن نیز تعلل صورت می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه یادآور شد: باید خیلی حواس ها جمع باشد، چرا که عده‌ای مزدور از کوچک ترین خطا و یا سهل انگاری به دنبال حاشیه سازی و سیاه نمایی هستند، و این باعث می شود تا همان کشورهایی که در این مسئله(بیماری کرونا) زمین گیر شده اند به ما ایراد وارد کنند و ما نیز هیچ گونه پاسخی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به محرومین و مردم وظیفه ی اصلی دولت است، بیان کرد: روحیه مردم، نیروهای مسلح، بسیج و انسان های مومن که دستشان خالی است اما همتشان بالاست باعث شده تا ما شرمنده آنها شویم.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: ما منتظر نتایج نهایی هستیم تا شناسایی افراد به طور کامل صورت گیرد و فرد نیازمندی در استان وجود نداشته باشد که شناسایی نشده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha