پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 898222
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
نورباران

حوزه/ برنامه «نورباران» رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان نکات آموزشی حفظ قرآن کریم را با حضور کارشناسان زبده، تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، برنامه‌های متنوعی را تهیه و پخش کرده است که برنامه جدید «نورباران» با محوریت حفظ قرآن ویژه مخاطبان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

نورباران خانه‌ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که هر روز با حضور کارشناس حفظ در فضایی صمیمانه تلاش می‌کند تا آیات الهی را نه تنها در ضمیر افراد، بلکه در زندگی آن‌ها جاری و ساری کند. مخاطب‌محوری از ویژگی‌های شاخص این برنامه است.

مسعودرضا خالقی، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه نورباران اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر توجه به آموزش حفظ آیات قرآن با حضور کارشناس، سعی داریم برای مخاطب تعریف کنیم که نورباران پایگاه حفظ قرآن برای تمام مردم کشور است و مخاطبان براساس جدول ارائه حفظ در هر زمان می‌توانند با این برنامه همراه شوند.

خالقی سؤالات مطرح شده در این برنامه را مبتنی بر موضوع برنامه و توجه به پیام آیات الهی عنوان کرد و گفت: سؤالاتی که در این برنامه مطرح می‌شود و مخاطبان به صورت پیامکی به آن پاسخ می‌دهند، پژوهش‌محور بوده و تلاش شده مخاطب به طور غیر مستقیم با مفاهیم و پیام آیه مرتبط با سؤال آشنا شود.

نورباران به همت گروه آموزش رادیو قرآن و به تهیه‌کنندگی و سردبیری مسعودرضا خالقی و کارشناسی محمدمهدی بحرالعلوم و حسن زرنوشه‌فراهانی هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha