جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرمست

حوزه/ استاندار قم با اشاره به تاب آوری تحسین برانگیز نظام درمانی و اقتصادی کشور در بحبوحه ی بحران کرونا اظهار کرد: عملکرد کادر پزشکی استان قم در مقابله با بیماری کرونا ستودنی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، استاندار قم با اشاره به تاب آوری تحسین برانگیز نظام درمانی و اقتصادی کشور در بحبوحه ی بحران کرونا اظهار کرد: عملکرد کادر پزشکی استان قم در مقابله با بیماری کرونا ستودنی بود.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با اعضای سازمان نظام پزشکی قم طی سخنانی با بیان اینکه تاب آوری نظام سلامت کشور در بحث درمانی و اقتصاد تحسین برانگیز بود گفت: بسیاری از پیش بینی های تحلیل گران که معتقد به عدم کارامدی نظام مدیریتی کشور بودند، در این زمینه غلط بود.

وی با بیان اینکه در بحث درمان بیماران، عزم و روحیه  جهادی در بین پزشکان در سطح کشور و استان را شاهد بودیم گفت: جامعه پزشکی قم فراتر از وظایفش در راستای مقابله با بیماری کرونا از خودگذشتگی نشان داد.

استاندار قم با بیان اینکه هنوز از شرایط بحران کرونا خارج نشده ایم افزود: جامعه بشری پس از پایان بحران شرایط سخت تری را به جهت مدیریت تبعات بحران در پیش رو دارد.

سرمست همچنین با تاکید بر پیگیری مشکلات نظام پزشکی قم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: با بهبود وضعیت استان، در مراسمی از زحمات کادر پزشکی  و پرستاری قم قدردانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha