چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش

حوزه/ بنیاد ایرانشناسی با توجه به شرایط بحران جهانی، همایش بین‌المللی «جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه   دبیرخانه همایش بین‌المللی جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام اعلام کرد این همایش را با همکاری رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی ملی و بین‌المللی به صورت مجازی برگزار می‌کند.

برگزاری نشست‌های مجازی با محورهای: «جایگاه زن در آفرینش و تکوین»، «زنان در دستیابی به صلح و پیشرفت پایدار با تکیه بر تاریخ و تمدن ایران و اسلام»، «زنان در احیاء و ترویج میراث فرهنگی ناملموس»، «زنان؛ خودمراقبتی و خودباوری»، «زنان در تحکیم بنیان خانواده»، «زنان در اقتصاد خلاق، کارآفرینی و مسئولیت‌های اجتماعی»، «زنان و مطالعات آینده‌پژوهی در عرصه علم و فناوری، در کشورهای اسلامی و کشورهای غربی»، «زنان در رسانه‌ها و فضای مجازی: فرصت‌ها و تهدیدها»، از برنامه‌های این همایش مجازی بین‌المللی است.  

علاقه‌مندان برای شرکت و دسترسی به همایش، اطلاع از زمان برگزاری سخنرانی‌های داخلی و خارجی، ارائه نقطه‌نظرات و دیدگاه‌ها و همچنین بررسی مقالات برگزیده می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی: woman.iranology.ir با این همایش همراه باشند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه همایش با شماره‌های ۸۸۶۰۸۷۷۹_۰۲۱ و ۳۱۶۷۰۱۷_۰۹۱۰ تماس گرفته یا با رایانامه «of.pr@iranology.ir» مکاتبه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha