سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی

حجت الاسلام موسوی گفت: از نعمت های خداوند لباس است؛ وسیله ای که پوشاننده عیب هاست و بین لباس و صاحب لباس فاصله ای نیست، لذا روابط زن و شوهر باید بدون واسطه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر حجت الاسلام والسملمین سید محمد موسوی امام جمعه خمینی شهر صبح امروز در سلسله جلسات خانواده به صورت مجازی، خانواده را از منظر قرآن مورد بررسی قرارداد و اظهار کرد: در غرب خانواده دستخوش تحریف گشته است.

وی، مفهوم خانواده را در غرب دستخوش تغییر دانست و علل آن را لیبرال دموکراسی غربی برشمرد و آن را از مکاتب بد غربی و تفکرات روانشناس غربی دانست.

امام‌جمعه خمینی شهر، خانواده را از منظر اسلام، جزو آیات الهی برشمرد و  افزود: وجود خانواده از عظمت های خداوند است، در حالی که عقاید باطلی وارد مسیحیت شده که اگر شخصی خواست در کلیسا مشغول فعالیت باشد باید مجرد بماند.

وی، خانواده موفق را طبق آیات کریم سوره انسان، خانواده حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) دانست که از ویژگی های خاصی برخوردارند.

این استاد حوزه ضمن اشاره به آیات قرآن در خصوص شاخصه های یک زوج موفق که به لباس تعبیر شده است، اضافه کرد: از نعمت های خداوند لباس است؛ وسیله ای که پوشاننده عیب هاست و بین لباس و صاحب لباس فاصله ای نیست، لذا روابط زن و شوهر باید بدون واسطه باشد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: زن و شوهر باید استعدادهای و خصوصیات یکدیگر را بشناسند. هر شخصی موظف است جایگاه خود راحفظ کرده و از مقایسه زندگی خودبا دیگران پرهیز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha