جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر جدید حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان تصریح کرد: همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گامی مهم در راستای تربیت نیروی مومن و متعهد تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه ای به مباحث تربیتی شده است و باید با تلاش جهادی در راستای تحقق این مهم از همه ظرفیت ها استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه ایجاد و راه اندازی مدارس امین گامی مهم در جهت تربیت اخلاقی دانش آموزان است، ادامه داد: حضور مبلغان در مدارس و ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی به دانش آموزان می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر واقع شود. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون مدارس امین سطح 2 در استان لرستان فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: در تلاشیم که مدارس امین سطح یک را نیز در استان راه اندزی کنیم. 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گامی مهم در راستای تربیت نیروی مومن و متعهد تراز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: استفاده از توان تبلیغی مبلغان مدارس امین در نرم افزارهای شاد نیز می تواند در اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش تمدن اسلامی و مهدوی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این روزها با خدمت خالصانه به مردم در  ایام شیوع ویروس کرونا نشان داد که شاید در برخی حوزه های مادی و صنعتی از دنیا عقب باشد، ولی در مباحث معنوی و تربیتی همیشه در جهان سرآمد است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب در روزهای شیوع ویروس کرونا نشان داد با وجود پیشرفت های مادی همچنان از مباحث اخلاقی بی بهره است، گفت: غرب ثابت کرد با وجود پیشرفت های مادی در همه عرصه ها، باز هم در خدمت به مردم به توحش دوره های گذشته برگشته است.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان با بیان اینکه باید با برنامه ریزی و وحدت و همدلی در راستای اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی و گسترش تمدن اسلامی در جهان تلاش خود را بکار گیریم،  خاطر نشان کرد: با همت جهادی، خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای تربیت نیروی انسانی مومن و متعهد در تراز انقلاب اسلامی می توانیم در عرصه پیشرفت روزافزون نظام اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha