جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/دیدار مدیر کل کمیته امداد با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیامی ضمن گرامیداشت 12اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم، این روز را به جهادگران عرصه تعلیم و تعلّم تبریک گفت و از مسئولان خواست به وظایف خود در قبال معلمان عمل نمایند.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت روز معلم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه  روز معلم، که همزمان باسالروز شهادت استاد والامقام آیت الله مرتضی مطهری(ره) است، را به جامعه فرهنگیان و معلمان و استادان حوزه و دانشگاه  تبریک و شادباش عرض می نمایم.
ا کنون جمهوری اسلامی ایران  با تلاش و مجاهدت و تدریس و تحقیق استادان دانشگاه و آموزش و پرورش به یکی از قطب های علمی و فناوری در منطقه تبدیل گشته است و هر روز شاهد یک حرکت علمی و موفقیت بزرگ هستیم و میهن اسلامی در سایه سار عنایات خداوند متعال و هدایت‌های مقام معظم رهبری و کوشش‌های ارزنده  معلمان و استادان  معزز  درشاخص های سواد و علم و فناوری رتبه های بالای جهانی را احراز کرده است و این همه آینده ای روشن و نورانی را نوید می دهد.
حدود یک میلیون و دویست هزار معلم و استاد درآموزش و پرورش و دانشگاه ها و حوزه های علمیه، سرمایه علمی و اجتماعی و فرهنگی و معنوی و انقلابی بزرگی است که باید پاس داشته شوند و  اسناد بالادستی درکشور و اسنادمصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و از جمله سند تحول و دیگر اسناد و قوانین کشوری و بخشی در وزارتخانه های ذی ربط از افتخارات جمهوری اسلامی و راهنمای رشد و تعالی بیشتر  و مایه پیشرفت علمی و فرهنگی کشور است و باید در راستای بیانیه گام دوم مورد اهتمام همگان باشد.
استادان و مدرسان و محققان ارجمند حوزه های علمیه نیز درکنار خیل عظیم استادان و معلمان دانشگاه و آموزش و پرورش و با هدایت مراجع عظام،  سرمایه های گرانقدری اند که با دانش و بینش ، معرفت و بصیرت، پارسایی و شکیبایی، زهد و نصح ، مناعت و قناعت و عشق و اخلاص خود به تربیت طلاب و فضلای حوزه ها می پردازند و با تربیت شاگردان شایسته به تعالی فکر و فرهنگ و دین و اخلاق در  ایران و جهان یاری می رسانند و همه وامدار استادان و معلمان عزیز و سرافرازیم وسپاس گزار کوشش های والای آنان.
ضمن تقدیر و سپاس فراوان از همه استادان گرانقدر ، امید است همه مسئولان به وظایف خود در قبال این سرمایه های بزرگ اجتماعی در همه ابعاد عمل نمایند واستادان و معلمان بزرگوار در تربیت جامع و راهبردی و متوازن کامیاب باشند.
 علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه
۱۱اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha