پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روز معلم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین استوار طی پیامی، روز معلم را به اساتید حوزه علمیه استان فارس تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس طی پیامی، روز معلم را به اساتید حوزه علمیه فارس تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور اساتید معظم و معزز مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان فارس

سلام علیکم

بار دیگر موسم پاسداشت مقام علم و عالم فرا رسید و جایگاه تعلیم و تربیت در تراز ارزش گذاری دیگری قرار گرفت.

چه خوب معمار کبیر انقلاب اسلامی معلمی را شغل انبیا دانست چرا که کمال رسالت معلمان و استادان در مسیر دانش بخشی به شاگردان خود، تربیت و تزکیه آنها نیز هست تا جامعه را به سوی قله های سعادت و تعالی سوق دهند.

در این میان اساتید معظم حوزه های علمیه نقش برجسته ای دارند همانانی که علم آموختن به دیگران را زکات علم خود می دانند و پیوسته قدردان این نعمت هستند، همانانی که با شمع وجودی خویش و با کمترین توقع و حداقل امکانات، محفل عاشقان کوی معرفت را نور می دهند و با نسیم معرفت خود نهال های بوستان ولایت را نشاط می بخشند و فضای معنوی حوزه ها را عطرآگین می کنند، همانانی که جوهر قلم و گوهر بیانشان عالمانی تربیت می کند که در خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام تمدن آفرین می شوند.

فرا رسیدن روز پاسداشت مقام معلم و استاد که قرین با ماه ضیافت الهی شده است در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری«رضوان الله تعالی علیه» را پاس می دارم و به همه اساتید گرانقدر حوزه علمیه استان فارس، مدارس و مراکز حوزوی خدا قوت می گویم و مجاهدت ها و تلاش های آنان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و همراهی با آموزش غیرحضوری را صمیمانه می ستایم.

قطعا ممتاز شدن حوزه علمیه فارس در آموزش غیرحضوری در این ایام مرهون تلاش مدیران محترم، معاونان آموزش و اساتید فاضل و مجاهد استان بوده است که مجاهدت آنها قطعا مورد نظر صاحب حوزه ها قرار خواهد گرفت.

موفقیت، عافیت و سعادت همه مجاهدان راه علم و معرفت به ویژه اساتید بزرگوار را از خداوند سبحان خواستارم.

به امید روزی که با تلاش علمای استان، مسئولان حوزوی، اساتید محترم و کادر اجرایی و مدیریتی مدارس و مراکز تخصصی، حوزه علمیه فارس به جایگاه علمی و تمدنی خود دست یابد.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha