جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد باقر قالیباف

حوزه/ منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به تلاش‌ها برای نابود کردن حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد که حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان از سوی وزارت کشور آلمان خاطرنشان کرد: حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین. 

متن توییت منتخب مردم تهران در مجلس به شرح ذیل است:

حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین؛ آنها مدت‌هاست که اراده کرده‌اند تا این نور الهی را خاموش و نابود کنند ولی هنوز نمی‌دانند که وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ...

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    شروع بکار مجلس انقلابی و جهادی یازدهم در گام دوم انقلاب و کشور: بیانات رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ KHAMENEI.IR ((حالا مطلب سوّم که به این مناسبت وارد مسئله‌ی اقتصاد [میشویم]. حالا [که] به غرب اعتماد نمیکنیم؛ چه کار کنیم برای اقتصاد کشور؟ مسئله‌ی اقتصاد کشور مسئله‌ی مهمّی است. عرض بنده این است: برای شکوفایی اقتصاد کشور، به کاری احتیاج داریم که هم مجاهدانه باشد، هم عالمانه باشد. با تنبلی، با بی‌حالی، کم‌انگیزگی، مسئله‌ی اقتصاد کشور حل نخواهد شد. کار جهادی باید انجام بگیرد، مدیریّتهای جهادی باید بر مسائل اقتصادی کشور احاطه داشته باشند، تصمیم‌گیری کنند؛ کار جهادی. کار جهادی یعنی کاری که هم در آن تلاش هست، خستگی‌ناپذیری هست، هم اخلاص هست؛ [یعنی] انسان میفهمد که برای خودش، برای پُر کردن کیسه‌ی خودش کار نمیکند، دارد برای مردم کار میکند، برای خدا کار میکند؛ هم این، و هم عالمانه؛ یعنی بنشینند و با موازین علمی، با شیوه‌ی دقیق عالمانه راه‌های صحیح را پیدا کنند؛ هم باسواد باشند، کارآمد باشند، هم امکانات گوناگونی داشته باشند؛ اینها بنشینند کار کنند؛ اقتصاد کشور قطعاً شکوفایی پیدا خواهد کرد.))