پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه

حوزه/ رسیدگی به امورات جامعه هدف، رعایت اصول بهداشتی در محیط اداری و اجرای مصوبات ستاد پاسخ به بحران استان، در کنار تلاش مدافعان سلامت و جهادگران عرصه سلامت همه موجب سیر نزولی مبتلایان به ویروس در استان قم شد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند امروز در جمع معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در ایام انتشار ویروس کرونا به ویژه در روزهای نخستین که به راستی روزهای سخت و پر اضطرابی برای خانواده ها بود، قصد داشتیم تا جامعه هدف بنیاد را در کنار خود ببیند و این اتفاق به همت کارکنان بنیاد محقق شد.

وی ادامه داد: در این مدت حتی در ایام تعطیل کارکنان با همدلی و همبستگی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا و پیشگیری اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های بهداشتی در منازل خانواده های شهدا و ایثارگران نمودند که در این راستا ۱۰۰۰۰بسته آماده  و توزیع شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران اضافه کرد: کنترل این ویروس در استان با روحیه ایثار و همدلی محقق گردید و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مدت تلاش کرد تا با برنامه های مختلف و تشکیل ستاد مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه را مصوب و اجرایی نماید.

حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: تشویق جامعه هدف به ماندن در خانه و انجام امور اداری به صورت غیر حضوری در حد امکان با ارسال پیامک های بهداشتی و هشداری، اجرای طرح پایش سلامت غیر حضوری، تماس با ۴۰۰۰خانواده ها و تامین ارزاق ضروری برای تعدادی از والدین بستری در منزل از جمله این اقدامات بود.

 وی افزود: رسیدگی به امورات جامعه هدف، رعایت اصول بهداشتی در محیط اداری و اجرای مصوبات ستاد پاسخ به بحران استان، در کنار تلاش مدافعان سلامت و جهادگران عرصه سلامت همه موجب سیر نزولی مبتلایان به ویروس در استان قم شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha