جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قهرمان من

حوزه/ بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتشارات روایت فتح اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «قهرمان من» کرد که در این مسابقه، دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خطاب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامه نوشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتشارات روایت فتح اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «قهرمان من» کرد که در این مسابقه، دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خطاب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامه نوشتند.

محسن دریالعل مدیر عامل انتشارات روایت فتح در رابطه با مراحل فعلی برگزاری این مسابقه گفت: دبیرخانه مسابقه قهرمان من تشکیل شده و در حال بررسی نامه‌های ارسالی خطاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌باشند و مدتی است که تیمی موظف شده‌اند تا آثار رسیده به دبیرخانه را دسته‌بندی و تحویل داوران اولیه دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۰۰ نامه از سه طریق ایمیل، شبکه‌های مجازی و اداره پست به دبیرخانه مسابقه ارسال شده و این نامه‌ها بر اساس نام، نام خانوادگی، گروه سنی، استان، شهر دسته‌بندی می‌شوند. بعد از این مرحله، آثار در چهار گروه سنی به چهار داور، برای داوری اولیه تحویل داده می‌شوند. زمان تعیین شده برای مراحل ثبت سیستمی، داوری اولیه و تحویل به خانواده شهید حدود سه ماه پیش‌بینی شده که این پروسه از ماه پیش شروع شده است.

مدیر عامل انتشارات روایت فتح گفت: در مرحله اولیه داوری از میان ۳۵۰۰ نامه ارسالی ۵۰۰ نامه توسط چهار داور انتخاب خواهد شد. مرحله بعدی داوری انتخاب ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده نهایی است که این تعداد، توسط خانواده محترم شهید حاج قاسم سلیمانی صورت خواهد پذیرفت. مطابق با اعلام قبلی به هر نفر جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود و همه این ۱۱۰ نامه در قالب یک کتاب از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.

دریالعل افزود: ما در نظر داریم که نامه‌های برگزیده را از چند حیث بررسی کنیم و در کتاب قرار دهیم. از جمله این موارد بررسی جنبه روانشناختی نامه‎ها خواهد بود که این نامه‌ها توسط چند روانشناس شناخته شده بررسی شده و مقاله‎های نوشته شده توسط این روانشناسان در کتاب منتشر خواهد شد. جنبه بعدی بررسی بُعد ادبی نامه‎ها خواهد بود، که نامه‎ها را به چند نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان تحویل داده تا مقاله‎ای در رابطه با قوت ادبی آثار نوشته و آن مقاله نیز جزئی از مطالب کتاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha