جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: حفظ عزت و آبروی نیازمندان مهم است و دست اندرکاران اجرای رزمایش کمک مومنانه به این امر توجه ویژه دارند.

 حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: مبلغان و روحانیون از تمامی ظرفیت های موجود برای پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان استفاده کنند و شیرینی وحلاوت معنویت را به آنها بپچشانند.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با کلام الهی است و تلاش کنیم تا از لحظات و فرصت های  این ماه ضیافت الهی به خوبی استفاده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین به برکات رزمایش مؤمنانه اشاره و تصریح کرد: این روزها مردم عزیزمان با برگزاری رزمایش مؤمنانه در کشور صحنه های بی نظیر و ماندگاری در تاریخ ایران رقم زدند که نظیر آن را در هیچ جای دنیا مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: حفظ عزت و آبروی نیازمندان مهم است و دست اندرکاران اجرای رزمایش کمک مومنانه به این امر توجه ویژه دارند.

حجت الاسلام معبودی ضمن قدردانی از همه اقشار مختلف مردم، بسیج، هیئات مذهبی، طلاب، پزشکان، کادر درمانی مراکز بهداشتی و خیرین که در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند، بیان کرد: امیدوارم به برکت ماه ضیافت الهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم تهدید ویروس کرونا دفع شود و بار دیگر آرامش و امنیت به جامعه بشری بازگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha