شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصطفی اژدری

حوزه/ سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس در ایام شیوع کرونا حمایت‌های مختلفی را از اصحاب رسانه از قبیل توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و همچنین پیگیری پرداخت غرامت به خبرنگاران و عکاسانی که در هنگام پوشش اخبار مربوط به کرونا دچار آسیب شده‌اند را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ظهر امروز، در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی میان اصحاب رسانه، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب بروز آسیب‌های بسیاری به اصناف و اقشار مختلف مردم شد و یکی از مشاغلی که به دلیل شیوع کرونا، دچار آسیب‌های جدی شد، حرفه خبرنگاری بود.

وی افزود: با شیوع این ویروس هم سلامت خبرنگاران و اصحاب رسانه به خطر افتاد و هم به دلیل اینکه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان به‌صورت حق‌التحریری فعالیت می‌کنند، با تعطیل شدن بسیاری از برنامه‌های تجمعی به‌دلیل شیوع کرونا، بحث معیشت آنان نیز دچار آسیب شد.

اژدری اظهار کرد: در این راستا سازمان بسیج رسانه با توجه به رسالت ذاتی خویش برای حمایت تمام قد از اصحاب رسانه ورود پیدا کرد و در گام نخست و ابتدای امر بسته‌های بهداشتی را میان اصحاب رسانه که در ایام شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت، حضور تمام و کمالی داشته و تلاش کرده‌اند تا زحمات و ایثارگری‌های کادر درمان را به‌بهترین شکل ممکن منتشر کنند و از این طریق روحیه امیدواری و ایثار را به جامعه بدمند، توزیع کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: بعد از آن، بحث حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسانی بود که در ایام شیوع کرونا و هنگام پوشش اخبار ممکن بود دچار حادثه شوند که برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته شد بدین ترتیب که اگر یکی از اصحاب رسانه در جریان تهیه خبر، گزارش، عکس و ...مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها، ورودی و خروجی شهرها و...، ولو به‌صورت جزئی دچار حادثه شود، حتماً پیگیری‌های پرداخت غرامت به آنان را دنبال می‌کنیم.

وی، سومین گام بسیج رسانه را برای حمایت از اصحاب رسانه توزیع بسته‌های معیشتی برشمرد و گفت: در این راستا بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی و خرما و همراه با بسته‌های بهداشتی نیز میان اصحاب رسانه فارس توزیع شد.

اژدری در پایان تأکید کرد: سپاه فجر و سازمان بسیج فارس همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه به‌عنوان مدافعان اصلی جنگ نرم و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در این راستا همواره حمایت‌های خود را از این قشر زحمت‌کش انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha