سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس شورای قضایی استان فارس از برگزاری جشن گلریزان زندانیان استان فارس خبر داد.

حجت ا لاسلام سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به پیشگامی مردم فارس در احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: نمونه‌ بارز این امر، جنبش فراگیر توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان در استان و احسان مؤمنانه‌ی آنان و نیز بخشش طلب و تعهدات مالی بوسیله‌ی مردم در ایام تعطیلی کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کروناست.

وی افزود: جامعه نباید بدهکاران دربند را فراموش کند، افرادی که به دلیل اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و یا به علت یک سانحه‌ی غیر عمدی گرفتار و محبوسند و چشم به راه توجه و کمک مردم هستند.

رئیس کل دادگستری فارس، فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فضای مناسبی برای عبادت، تزکیه و انجام اعمال خیر دانست و تصریح کرد: آزادی زندانیان نیز از عبادات و امور خیر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر سال خیرین فارس در ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در جشنی با شکوه گردهم جمع می‌شدند تا به زندانیان نیازمند کمک کنند، البته امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جشن گلریزان به گونه‌ای متفاوت، اما وسیع‌تر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خیّرین فارس جشن گلریزان آزادی زندانیان را با شکوه بیشتری برگزار خواهند کرد، عنوان کرد: متمکنین برای آزادی زندانیان آستین همت را بالا بزنند، آن‌ها که به لحاظ مالی کم توان هستند با کمک اندک خود در این سنت حسنه مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: توصیه به خیر خود شرکت در کار خیر است مردم حتی به اندازه‌ی ارسال یک پیام هم می‌توانند به تبلیغ و ترغیب سایرین در جهت کمک به نیازمندان بپردازند و با این اقدام در جنبش جشن گلریزان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha