پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت خدیجه(س)

حوزه/ ویژه برنامه‌ ملی درگذشتگان از بیماری کرونا با هدف تسلی خاطر بازماندگان و همدردی با آنان، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) به صورت همزمان از شبکه‌های استانی صداوسیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده‌اند و با توجه به شرایط موجود، امکان برگزاری مراسم سوگواری برای آنها وجود نداشته که این مسئله بر داغ بازماندگان افزوده است.

این خانواده‌ها به دلیل لزوم قطع زنجیره انتقال به دیگران، مجبور هستند هیچ مراسمی برای عزیزان از دست رفته برگزار نکنند در حالی که دلداری و حضور اقوام و آشنایان است که غم از دست رفتن عزیزی را التیام می‌بخشد؛ در حال حاضر هزاران خانواده ایرانی در سوگ یکی از اعضای خود نشسته‌اند که بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و در عین حال هیچ مراسمی هم برای آنها برگزار نشده است؛ بر این اساس معاونت امور استان‌های رسانه ملی درصدد برآمده است بزرگداشتی ملی برای این افراد برگزار کند.

مناسبتی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) همسر گرامی پیامبر مکرم اسلام(ص) است.

امسال این مناسبت مذهبی مصادف است با دوشنبه پانزدهم اردیبهشت و بر این اساس ویژه برنامه‌ای در شبکه‌های استانی برای بزرگداشت آن بانوی بزرگوار، تسلی خاطر خانواده‌هایی که عزیزی را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند و همچنین گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و تقدیر از کادر درمانی کشور تدارک دیده شده است.

این برنامه امروز (یکشنبه) عصر به صورت همزمان روی آنتن ۳۳ مرکز استانی صداوسیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha