جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدحسن اختری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن این روز در دنیا و برانگیختن احساسات و مسئولیت در نزد افکار عمومی جهان نسبت به موضوع فلسطین، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا باید بررسی کنیم که چگونه می‌توان این روز را به نحو مناسب گرامی داشت.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین صبح امروز یکشنبه در نشست تصمیم گیری در ارتباط با چگونگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با تاکید بر اینکه مسئله قدس یک مسئله جهانی است اظهار کرد: دشمنان از برگزاری روز قدس و توجه به آن وحشت دارند و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند که این موضوع مورد توجه قرار نگیرد.

وی با اشاره به شرایط بین‌المللی در ارتباط با موضوع قدس از جمله طرح معاملۀ قرن و تلاش برخی از کشورهای مرتجع منطقه برای برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به این موضوع شرایط می‌طلبد که امسال نیز به مانند سال‌های قبل به هر نحو ممکن روز قدس را گرامی بداریم و به آن توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اختری تاکید کرد به نظرم امسال نباید روی بحث اجتماعات خیلی تمرکز داشته باشیم، چرا که ممکن است برگزاری اجتماعات تبعاتی از نظر بهداشتی و سلامتی داشته باشد و البته هنوز 20 روز دیگر به زمان برگزاری این راهپیمایی مانده است و باید ببینیم که وضعیت به چه نحو پیش خواهد رفت.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید مجدد بر اهمیت زنده نگهداشتن این روز در دنیا و برانگیختن احساسات و مسئولیت در نزد افکار عمومی جهان نسبت به موضوع فلسطین و دفاع از مردم آن گفت: با توجه به شرایط باید بررسی کنیم که چگونه می‌توان این روز را به نحو مناسب گرامی داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این ارتباط می‌توان از فضای مجازی استفاده کرد، گفت: در همین چارچوب می‌توان از صحبت‌های روشنگرایانه در ارتباط با موضوع فلسطین و دفاع از قدس استفاده کرد و به زبان‌های مختلف آنها را ترجمه و در فضای مجازی منتشر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری همچنین اظهار کرد: با استفاده از دیوارنگاری‌ها و بنرها می‌توانیم فضای مرتبط با روز قدس را در کشور ایجاد کنیم و یک حرکت نوینی را در این زمینه رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha