چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماه رمضان

حوزه/ سرگروه اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ۸ مبلغ اعزامی از قم در کانال‌های امامزادگان استان سمنان در فضای مجازی اقدامات تبلیغی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمد حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: جهان امروز با توجه به شیوع کرونا ویروس و انتشار فوق‌العاده سریع آن در سطح دنیا، با یک آزمونی مواجه است که در طول تاریخ مشابه ندارد.

سرگروه اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: مردم مؤمن و همسو و همدل کشور ما که در طول تاریخ به این اوصاف شناسنامه و سبقه دارد و برنامه جهادی آن شهره خاص و عام است، همانند همیشه سربلند از این آزمون بیرون آمدند و همراه و همکام با مسئولین، تمامی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به گوش جان خریده و به آن جامه عمل پوشاندند.

وی افزود: مبلغین جهادی ما که پس از شیوع ویروس در کنار کادر درمانی به انجام خدمات می‌پرداختند و برخی نیز در ارائه خدماتی مانند تغسیل متوفیان مشغول بودند، عرصه جهاد فرهنگی را نیز خالی نگذاشتند و بر آن شدند محتوای سلامت معنوی را احیا کنند.

حجت الاسلام حسین پور خاطرنشان کرد: این مبلغین در کنار مسئولین فرهنگی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و اعضای خدوم هیئت‌امنا و مراکز افق امامزادگان در فضای مجازی و در کانال‌های منتسب به امامزادگان ازجمله حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان، حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان، امامزادگان سید رضا و سید علی‌اکبر (ع) لاسجرد، امامزاده محمد (ع) دیباج، امامزاده اسماعیل (ع) طزره و چندین بقعه شاخص دیگر به تولید و انتشار محتواهای نو و کاربردی می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha