جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام از تشکیل کارگروه های تخصصی پژوهشی تبلیغ و تدوین سند چشم انداز جامع حوزه استان و ارزیابی دقیق عملکرد کادر علمی و مدیریتی مدارس در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس علمیه و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان ایلام، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت توفیق کسب فیوضات و رشد معنوی و رسیدن به معرفت الهی دانست.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ضمن تبیین ارزش اخلاص در عمل، اخلاص را شرط موفقیت و برکت کار برشمرد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق آیین نامه های ابلاغی، نگاه صرف آموزشی به حوزه را باعث بروز مشکلات فراوان و دور شدن حوزه از فضای معنوی دانست و اظهار کرد: نگاه مدیران مدارس به طلاب باید نگاه پدرانه و مشفقانه باشد و همین دید باعث پیشگیری از آسیب ها خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تقدیر از مدیران مدارس علمیه استان برای برگزاری موفق آموزش مجازی، بر استفاده بیشتر از ظرفیت آموزش مجازی به منظور انتقال مباحث علمی، اخلاقی و پژوهشی به طلاب تأکید کرد و دسترسی نداشتن همه طلاب مخصوصا طلاب مناطق محروم به گوشی هوشمند و اینترنت پرسرعت را از مشکلات دوره های آموزش مجازی دانست.

وی از عملکرد تحسین برانگیز طلاب و اساتید جهادی در تجهیز و تدفین اموات اموات کرونایی و حضور فعال آنان در قرارگاه جهادی استان، از تشکیل کارگروه های تخصصی پژوهشی تبلیغ و تدوین سند چشم انداز جامع حوزه علمیه استان ایلام و همچنین ارزیابی دقیق عملکرد کادر علمی و مدیریتی مدارس در سال جاری خبر داد.

در این جلسه، مدیران مدارس علمیه استان نیز ضمن ارائه گزارش تشکیل دوره آموزش مجازی، به ارائه نظرات، پیشنهادات و بیان مشکلات حوزه علمیه شهرستان خود پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسین فریادی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    با سلام خبری که ارسال کردم مقداری ویرایش شده و برخی کلمات حذف شده پاراگراف ماقبل آخر : وی ضمن تجلیل از از عملکرد تحسین برانگیز طلاب به جای (وی از عملکرد تحسین برانگیز طلاب) پاراگراف آخر : پرداختند به جای پرداخت متشکرم التماس دعا