جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره های اموزشی شهر الله

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه خراسان امسال برنامه های خود را به دنبال شیوع بیماری کرونا و همکاری با وزارت بهداشت در اجرای طرح های محدودیت اجتماعات، به صورت مجازی، در قالب «جشنواره آموزشی تبلیغی شهرالله» برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان امسال برنامه های خود را به دنبال شیوع بیماری کرونا و همکاری با وزارت بهداشت در اجرای طرح های محدودیت برگزاری اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی، به صورت مجازی و در قالب «جشنواره آموزشی تبلیغی شهرالله» برگزار می کند.

این دوره ها با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی استان برگزار شده و «اعطای گواهینامه و ثبت در سابقه تبلیغی»، «امکان شرکت در دوره های تکمیلی و تخصصی»، «معرفی جهت تشکیل پرونده تبلیغی» و همچنین «ارتقاء رتبه تبلیغی» از جمله مزایای شرکت در این دوره ها برای علاقه مندان به شرکت عنوان شده است.

این دوره های آموزشی در ۸ سرفصل تبلیغی «روش سخنرانی دینی» توسط حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، «احکام ویژه ماه مبارک رمضان» توسط حجت الاسلام  رنجبر، «آشنایی با فرق انحرافی وعرفان های نوظهور (طرح مرزبان)» توسط حجت الاسلام  سالاری، «روش تولید محتوای سخنرانی قرآنی» توسط حجت الاسلام نوید نظری، «مهارت های ارتباطی همسران با رویکرد سبک زندگی اسلامی» توسط حجت الاسلام  نور علی زاده، «بررسی مساله ولایت فقیه» توسط حجت الاسلام  علی محمد هوشیار و «کارگاه روانشناسی نوجوانان (دوره بلوغ)» در ۶ جلسه توسط حجت الاسلام  مهکام، از ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دوره های آموزشی این معاونت از طریق سامانه آموزش LMS ارائه می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال آن در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehtabligh مراجعه کنند.

شایان ذکر است، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به صورت روزانه شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان، شرح دعای مکارم اخلاق، تفسیر آیات اخلاقی اجتماعی و آشنایی با نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در سامانه آموزش LMS و تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان، پیام رسان ایتا و اینستاگرام منتشر می کند.

همچنین بسته مناجاتی مخصوص ماه رمضان نیز شامل کلیپ مناجاتی، منبرهای کوتاه، احکام تصویری و ... توسط معاونت تبلیغ تهیه شده و در فضای کانال های این معاونت در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehtabligh و در اینستاگرام به نشانی Samat.ir منتشر می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha