جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تسلیت

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به مناسبت شهادت ۳ تن از پاسداران انقلاب اسلامی به دست عوامل فریب خورده ضدانقلاب بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به مناسبت شهادت ۳ تن از پاسداران انقلاب اسلامی به دست عوامل فریب خورده ضدانقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت دلاور مردان فداکاری که با شجاعت و ایثار همواره برای آرامش و امنیت و عزت و سربلندی میهن عزیزمان در حال پاسداری از مرزهای این مرز و بوم بودند، سخت و جانسوز بود.

بی تردید رمز موفقیت نظام اسلامی وحدت و همیاری مردم و مسئولان در سایه تدابیر حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب است و آنان که تحمل وجود این امنیت و آرامش را ندارند، نمی توانند با چنین اعمال ننگینی در حفظ وحدت و ثبات کشور و استان کردستان خللی وارد نمایند.

طلاب و حوزویان مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ضمن محکومیت این عملیات تروریستی، شهادت  سه نفر از عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران بالاخص مردم شریف استان کردستان تسلیت عرض نموده، برای شهدای این حادثه حزن انگیز علو درجات و برای خانواده های محترم آنان صبر و اجر الهی مسألت دارد و از درگاه ایزد منان برای مجروحان این عملیات تروریستی آرزوی سلامتی و شفای عاجل طلب می نمایند.

مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha