جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-05-06_11-39-56.jpg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه تلاش های خالصانه و خداپسندانه برای معرفی حوزه های علمیه بسیار حائز اهمیت است، گفت: طلاب و مسئولان حوزه با شرکت در پوشش «هر طلبه یک داوطلب» زمینه ساز جذب داوطلبان به حوزه های عملیه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم ضمن بازدید از فعالیت های قرارگاه جهادی بانوان طلبه، اولین نانوایی وابسته به مدرسه حوزه علمیه خواهران را افتتاح کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران که در جمع جهادگران این مدرسه حضور یافته بود، از قرارگاه جهادی مدرسه و نیز از رزمایش همدلی طلاب و مومنان جهادگر که مشغول بسته بندی و توزیع ۱۱۸ بسته میوه به مناسبت میلاد امام حسن(علیه السلام) بودند، بازدید به عمل آورد.

در ادامه این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی جهادگران مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم، ابراز داشت: یک فرمانده جهادیِ با تدبیر، کمک بسیاری به پیشبرد تلاش ها و هدفمندی کارها می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه تلاش های خالصانه و خداپسندانه برای معرفی حوزه های علمیه بسیار حائز اهمیت است، گفت: ضرورت دارد کار و تلاش جهادی در امر پذیرش حوزه های علمیه نیز اتفاق بیافتد.

وی تصریح کرد: طلاب و مسئولان حوزه باید در این راستا نیز جهادی عمل کنند و با شرکت در پوشش «هر طلبه یک داوطلب» زمینه ساز جذب داوطلبان به حوزه های عملیه شده و مسیر را با سرعت بیشتری برای رسیدن به اهداف عالیه حوزه های علمیه پیش ببرند.

 حجت الاسلام و المسلمین کبیریان در پایان این بازدید با حضور در محل نانوایی تازه تأسیس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم که به عنوان منبع درآمد پایدار برای مدرسه ساخته شده است، آن را افتتاح کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پایان این بازدید با اهداء هدایایی، از طلاب و جهادگران این مدرسه تقدیر کرد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha