پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی نصیریان

حوزه/ علی نصیریان درباره سریال «برادرجان»، گفت: کریم بوستان نقشی بود که در خودم به‌دنبالش بودم و به من این هشدار را داد که در روابط مختلف باید جانب حق را رعایت کرد.

به ‌گزارش خبرگزاری حوزه، علی نصیریان درباره دو سریال «میوه ممنوعه» و «برادرجان» که هم‌اکنون در حال پخش از آی‌فیلم‌اند، با این شبکه به گفت‌وگو پرداخت.

این پیشکسوت تلویزیون و سینمای کشورمان با بیان اینکه «کریم بوستان» در سریال «برادرجان» نقشی بود که در خودم به دنبال آن بودم، گفت: به ‌نظر من کریم بوستان نمونه بارز از انسانی است که صفات الهی در او تجلی کرده بود. کسی که هم حق‌طلب است و هم بخشاینده. کریم بوستان به من این هشدار را داد که در روابط مختلف باید جانب حق را رعایت کرد.

وی افزود: «برادرجان» چون در کل مضمونی اخلاقی داشت و فیلمنامه آن به‌درستی نوشته شده بود و بازیگران آن به‌خوبی انتخاب شده بود، بازی در آن را پذیرفتم.

نصیریان با اشاره به اینکه حکایت حاج یونس «میوه ممنوعه» بسیار نزدیک به حکایت شیخ صنعان منطق الطیر است، ایراز کرد: حاج یونس برای من پر از شگفتی بود. این انسان که متدین و معتمد بود بین مردم، عاشق دختر جوانی می‌شود که همه سرزنشش می‌کنند.

بازیگر نقش «حاج‌یونس» در سریال «میوه ممنوعه» اظهار کرد: من قبل از میوه ممنوعه علاقه شدیدی به این حکایت داشتم و فکر می کنم علاقه‌ام باعث شد که این نقش را بازی کنم.

وی با اشاره به اینکه الان که دو نقش حاج یونس و کریم بوستان را کنار هم می‌گذارم، به این می‌رسم که هر انسانی می‌تواند در هر جایگاه و موقعیتی خطا کند، افزود: حاج یونس به اشتباه عاشق شد و کریم بوستان باعث اختلاف بین برادران یک خانواده شد؛ ولی نکته جالب این است که هم خداوند بخشنده است و هم این که انسان هر چقدر هم خطا کرده باشد می‌تواند جبران کند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha