چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مجوز تجدید حیات داعش نیست، گفت: امروز بیشتر می شود فهمید که چرا ترور «سردار سلیمانی»، آن قدر برای آمریکا موضوعیت داشت.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از جواب دندان شکن جبهه مقاومت که به نابودی داعش منجر شد، به دنبال تنفس مصنوعی و سرپا نگه داشتن این گروهک تروریستی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: شیطان بزرگ با خیال خام خود قصد دارد پس از شهادت سردار سلیمانی، با حمایت مستقیم نظامی و لجستیکی از داعشی ها که در چنگال فرزندان حاج قاسم هستند، آنها را به مرزهای ایران اسلامی بکشاند.

وی اظهار کرد: سینه چاکان جریان غربگرا که به دروغ در فضای مجازی با لجن پراکنی می گفتند «شهدای مدافع حرم برای پول رفتند»، چطوره الان پول بگیرند و به استقبال داعش  بروند.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: کسانی که در داخل تا دیروز، سخنان رسانه های بیگانه را مبنی بر اینکه حضور ما در جبهه مقاومت اشتباه است، نشخوار می کردند، حال نزدیک شدن داعش به مرزهای ما را چگونه توجیه می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مجوز تجدید حیات داعش نیست، ادامه داد: امروز بیشتر می شود فهمید که چرا ترور «سردار سلیمانی»، آنقدر برای آمریکا موضوعیت داشت.    

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: تروریستهای داعش که قدرت فرماندهی و تمرکز نظامی نیروهایشان از بین رفته بود و تحرکی از خود نداشتند، کمتر از چندماه بعد از شهادت حاج قاسم و ابومهدی ، دوباره با کمک آمریکا در عراق جان تازه ای گرفتند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب بیان کرد: دشمن به هوای اینکه ایران اسلامی درگیر چالش بیولوژیک «ویروی منحوس» است، فرصت مغتنمی برای آمریکایی ها ایجاد کرده تا به مقاومت ضربه بزنند.

وی در پایان تاکید کرد: با اجرای فرامین رهبری حکیم در خصوص مقابله با دشمن، تهدید مثلث شوم(آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب)، برای مقابله با مقاومت هم به فرصتی برای ریشه کنی آمریکا از منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha