جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کردستان با مدیر حوزه علمیه استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه حوزه ها و مدارس علمیه سطح کردستان بوده و هست، فعال کردن پایگاه های هلال احمر در این مراکز دینی است، لذا از مدیران جمعیت هلال احمر استان درخواست داریم که این موضوع را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جواد دهقان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کردستان صبح امروز در رأس هیاتی با حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام جواد دهقان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه خودسازی است و این فرصتی مغتنم برای همه ماست که خود را از پلیدی ها دور کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا تأثیرات بسیاری بر شئونات جامعه داشته است، گفت: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا در کشور و کردستان شاهد تعطیلی و یا تعلیق بسیاری از کارها هستیم که این برای کشور هزینه های زیادی در پی داشته است.

در ادامه این نشست، مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز ضمن تبریک ماه رمضان و نیز تسلیت شهادت حافظان امنیت به دست عوامل مزدور و ضدانقلاب در شهر دیواندره، اظهار کرد: انصافا همیشه شاهد حضور به موقع، دلسوزانه و سریع نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در ادامه سخنان خود عنوان داشت: باید تمام جامعه با کمک های اولیه و آموزش های امدادی آشنایی کامل داشته باشند تا در مواقع ضروری بتوانیم بحران ها را مدیریت کنیم.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: ضروری است که مردم به ویژه طلاب در دوره های آموزش کمک های اولیه و امدادی حضور داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: یکی دیگر از موضوعاتی که همواره دغدغه حوزه ها و مدارس علمیه سطح کردستان بوده و هست، فعال کردن پایگاه های هلال احمر در مراکز دینی است، لذا از مدیران جمعیت هلال احمر استان درخواست داریم که این موضوع را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر بیان کرد: از سوی دیگر باید تعامل بیشتر و هماهنگ تر بین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر کردستان در جریان باشد، لذا برای تحقق این مهم نیازمند استفاده از نیرویی کارآمد، متعهد و... هستیم.

در ادامه این نشست هر کدام از حاضران به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره ارتباط بیشتر بین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha