جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شرفی نیا

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم گفت: آموزش های قرآنی حلقه های صالحین در ایام ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برقرار است.

حجت الاسلام مجید شرفی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که با وجود شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری اجتماعات، فعالیت حلقه های صالحین بسیج استان در فضای مجازی دنبال می شود، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ویژه ماه مبارک رمضان، آموزش های قرآنی و محافل قرآنی حلقه های صالحین است که امسال به جهت شرایط پیش آمده از شیوع کرونا، این برنامه ها در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر در قالب برگزاری مسابقات قرآنی "طرح صراط" حدود یک هزار نفر در این طرح مبارک ثبت نام کرده و تحت آموزش های لازم هستند، ضمن آن که علاوه بر این، محفل های قرآنی ماه رمضان به شکل مجازی برگزار می شود تا دست کم از طریق فضای مجازی از برکات انس با کلام الله مجید بهره مند شویم.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم با اشاره به این که در حال حاضر بیش از ۳ هزار حلقه صالحین در سطح استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: حدود یک هزار و هفتصد حلقه صالحین مربوط به محلات است و مابقی در سطح رده های اقشار و بسیج متخصصین مشغول به فعالیت می باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی جوانان بسیجی و جهادگر در برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فرمودند که محور فعالیت ها باید جوان ها باشند و انصافاً هم نسل جوان ما در بسیاری از فعالیت ها منشأ خیرات و برکات فراوان بوده اند.

حجت الاسلام شرفی نیا افزود: جوان ها در طول انقلاب اسلامی چه در عرصه دفاع مقدس و چه دوران سازندگی و محرومیت زدایی و امسال به ویژه در بحث مقابله با کرونا و سپس رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً درخشیده و منشأ بسیاری از خدمات و برکات در کشور عزیزمان بوده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha