جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه سیرۀ کریم اهل بیت(ع) بهترین الگو برای کمک مومنانه است، گفت: مساعدت به نیازمندان آن قدر در سیرۀ امام حسن مجتبی(ع) از منزلت خاصی برخوردار بود که حضرتش دو بار نیمی از ثروت خود را بخشید.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)، در خصوص رزمایش همدلی و مواسات، گفت: شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد چالش های اجتماعی، اقتصادی، معیشتی شد و راه اندازی کمک مومنانه از جانب رهبری حکیم، دقیق و ارزنده بود.

امام جمعه اسلام آباد غرب ادامه داد: گسترش فرهنگ معنوی رزمایش همدلی و مساوات یکی از راهبردهای برون رفت از تبعات منفی ناشی از  شیوع «ویروس منحوس» در جامعه است.

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه سیرۀ کریم اهل بیت(ع) بهترین الگو برای کمک مومنانه است، ادامه داد: مساعدت به نیازمندان آن قدر در سیره امام حسن مجتبی(ع) از منزلت خاصی برخوردار بود که حضرتش دوبار نیمی از ثروت خود را صدقه داد.

حجت الاسلام مهری خاطر نشان کرد: برکات رزمایش فراگیر «کمک مومنانه» در سراسر کشور، تقویت روح ایمان، فرهنگ سخاوت، مسئولیت پذیری و همنوع دوستی را در میان اقشار نیازمند جامعه بدنبال دارد.

وی در پایان گفت: جای بسی افتخار است که از گذشته های دور تاکنون، مومنین به تبعیت از علمای ربانی و در عصر ما امامین انقلاب، در زمان مقتضی همیشه نسبت به هم نوایی فراگیر نیازمندان و محرومان احساس تکلیف داشته و دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha