جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست نمایندگان منتخب خراسان شمالی با مدیران حوزوی استان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: منتخبان مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم به عضویت قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت(ع) استان درآمدند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: محمد وحیدی و سید محمد پاکمهر منتخبان مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و نیز امان‌الله حسین پور منتخب مردم اسفراین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عضو قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت(ع) حوزه علمیه خراسان شمالی شدند.

وی افزود: قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت(ع) حوزه علمیه استان متشکل از طلاب و حوزویان جهادی خراسان شمالی است که در حوادث، وقایع و فرصت‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات جهادی در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر می‌کند.

حجت‌الاسلام مهرپویان در ادامه به تشریح فعالیت‌های انجام‌شده از سوی قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت(ع) حوزه علمیه استان در ایام کرونایی پرداخت و افزود: طلاب و روحانیان جهادگر فعال در این قرارگاه جهادی از پانزدهم اسفند تب سنجی در بجنورد و شیروان و اسفراین را به میزان چهار هزار و ۸۰۰ نفر ساعت انجام دادند.

وی اضافه کرد: بسته‌بندی اقلام غذایی و بهداشتی به میزان ۹ هزار نفر ساعت، توزیع اقلام به میزان چهار هزار و ۸۰۰ نفر ساعت و انجام فعالیت در قالب شیفت ایثار در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد به میزان ۷۰۰ نفر ساعت از دیگر اقداماتی است که از سوی طلاب فعال در قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت(ع) حوزه علمیه خراسان شمالی انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: دوخت ماسک در سه شهرستان به میزان ۲۵ هزار نفر ساعت، ضدعفونی کردن معابر به میزان دو هزار ۴۰۰ نفر ساعت، تیمم اموات به میزان ۱۰۸ نفر ساعت و غسل متوفیان کرونایی به میزان ۹۶ نفر ساعت برخی دیگر از فعالیت‌های طلاب و روحانیان جهادی استان در این ایام است.

وی تهیه بسته‌های غذایی در دو مرحله را از دیگر اقدامات طلاب جهادی دانست و گفت: فعالیت‌های جهادی طلاب برای مقابله و مبارزه با کرونا همچنان ادامه داشته و تا پایان ریشه‌کنی این بیماری تداوم دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha