جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطعام

حوزه/ در حالی که شیوع ویروس کرونا مساجد بسیاری مناطق دنیا را به به تعطیلی کشانده است. مساجد شهر آناهایم در کالیفرنیا با استفاده از غذاخوری‌ها، بانک غذای رایگان برای نیازمندان ایجاد کرده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از voiceofoc، در حالی که ویروس کرونا در سرتاسر جهان شیوع پیدا کرده است، و این مسئله سبب تعطیلی بسیاری از مساجد مسلمانان به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است، در نتیجه در ایام ماه مبارک رمضان، مسلمانان شیوه های متفاوت دیگری را برای انجام اعمال مذهبی شان در پیش گرفته اند که پروژه های خیریه و اطعام نیازمندان یکی از این فعالیت  ها محسوب می شود.

در پاسخ به بحران کنونی، شبکه ای از غذاخوری ها در سطح شهرستان اناهایم در ایالت کالیفرنیای آمریکا تبدیل به بانک غذایی شده و چند مرکز جدید نیز ماموریت غذارسانی به کسانی را در پیش گرفته اند که به دلیل شرایط کنونی قادر به تامین مواد غذایی برای خانواده هایشان نیستند.

مسلمانان با راه اندازی سازمانی با نام خیریه «آپ لیفت» قصد دارند به مسلمانان برای رسیدن به خودکفایی کمک رسانی کنند. این سازمان در ساعات ۱۰ تا ۱۲ شب در مسجد الانصار در اناهایم، از افراد نیازمند برای دریافت کمک ها دعوت کرده است.

ما دستورالعمل ها و دستورالعمل های (مرکز کنترل بیماری ها) را دنبال خواهیم کرد. احمد المختار ، مدیر عملیات خیریه آپ لیفت گفت: داوطلبان ما از ماسک صورت و دستکش استفاده می کنند و دستورالعمل های مرکز کنترل بیماری های واگیردار را دنبال خواهیم کرد. در واقع کسانی که برای دریافت غذا می آیند تنها درب اتومبیل شان را باز کرده و ما به آن ها خدمت می کنیم.

المختار گفت: خیریه خدمات رسانی را با ۸۰ خانواده آغاز کرده و هم اکنون پس از گذشت ۳ سال، آن ها نزدیک به سیصد خانواده را غذا می د هند. این خیریه یک غذارسانی دیگر نیز در ۱۶ می خواهد داشت.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha