پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طباطبایی

حوزه/ جمعی از اعضای جبهه شباب المقاومه در اصفهان بسته های ارزاق را برای ۷۰ خانواده محروم که در استان سکونت دارند آماده سازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه آماده سازی بسته های ارزاق توسط جوانان محور مقاومت اظهار کرد: جمعی از اعضای جبهه شباب المقاومه در اصفهان بسته های ارزاق را برای ۷۰ خانواده محروم که در استان اصفهان سکونت دارند آماده سازی می‌کنند. این فعالیت پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و در کنار فعالیت گسترده خیرین در اجرای کمک مؤمنانه بسیار پسنیده و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه شباب المقاومه متشکل از جوانان ۱۵۰ ملیت مختلف و در راس آنان ایران است با اشاره به رویکرد شباب المقاومه، عنوان کرد: اعضای جبهه شباب المقاومه هیچ گاه انقلاب اسلامی را محدود به ایران ندانستند و در عوض انقلاب اسلامی را با جان و دل پذیرفتند و به آرمان های این انقلاب عمل نمودند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: این گروه به بینشی دست پیدا کردند که بیان می‌داشت قیام جمهوری اسلامی در مقابل اسرائیل به خاطر منافع ایران نبوده و نیست بلکه این قیام به خاطر اسلام و دفاع از حقوق مسلمانان است و در هر کجای دنیا مسلمانی به این فهم دست پیدا کند قیام کرده و به مقاومت می‌پیوندد.

وی اتحاد را شاکله اصلی میان شباب المقاومه دانست و تصریح کرد: جوانان مقاومت با قرار گرفتن در کنار یکدیگر داعشی را که بسیاری از کشورهای اروپایی به همراه آمریکا و اسرائیل از آن پشتیبانی کردند را شکست دادند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان با درود به روح تمامی شهدای مدافعان حرم، خاطر نشان کرد: مدافعین حرم با تمام قدرت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و با وحدت خود بیانگر  فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر  انقلاب ما انفجار نور بود، بودند و هستند که از خداوند می‌خواهیم تمامی شهدای مدافعان حرم و در راس آنان شهید سلیمانی را قرین دریای رحمت خود کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha