سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماهنگ کرونا

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این نهاد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، نماهنگ «کرونای اِدبار» را در تجلیل از مدافعان سلامت و درمان کشور منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: حوزه هنری استان بوشهر در این اثر با استفاده از موسیقی و شعر با گویش محلی، به بیماری کرونا، با رویکردی امید آفرین و پرنشاط پرداخته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تولید این اثر، از ابتدای فروردین ماه ۹۹ به همّت واحدهای موسیقی، نمایش و تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و همراهی و مساعدت هنرمندان استان بوشهر به پاس تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و نمایش اتحاد و همدلی عموم مردم استان در برابر ویروس کرونا انجام شد.

پارسایی فر افزود: این نماهنگ با بهره گیری از ظرفیت بالای موسیقی آیینی و سنتی استان بوشهر و تلفیق آن با شرایط روز جامعه و نمایش جلوه هایی از استان و شهر بوشهر تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید این اثر تاکیدی است بر اینکه موسیقی استان بوشهر، ظرفیت وسیع و قابل اعتنایی برای پرداختن به موضوعات جدی اجتماعی و دغدغه های فرهنگی جامعه دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این نماهنگ  از طریق سایت رسمی حوزه هنری و فضای مجازی منتشر شده است بیان کرد: نماهنگ «کرونای اِدبار» از طریق رسانه ملی نیز منتشر می شود.

مهدی انصاری و امین چاه شوری کارگردانان نماهنگ «کرونای اِدبار»، محسن مکاری و احمد رضا قربانی خوانندگان  و بازیگران این نماهنگ و اصغر قربانی و حیدر منصوری شاعران آن می باشند. 

همچنین نوذر سعادت پور و جواد عبدالحسین زاده نوازندگان این اثر و محمد رضا حسین پور، آریو انصاری و محسن کیانپور تیم تصویری این اثر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha